onsdag den 5. februar 2014

Tirsdag d. 4/2

Hej kære venner.

I dag ville vi tage det lidt med ro, da der er meget computerarbejde der skal gøres. jeg skal have ført regnskab, så jeg har styr på, samtidig med at jeg  skal hæve igen og igen da vi i morgen skal ud at betale skolepenge for mange børn, så der skal være penge klar.

Benny har en masse arbejde med at gemme på ekstern harddisken alle optagelserne. Indtil nu har han taget 7 timer, og det hele skal koges ned til en halv time. men han arbejder på højtryk.

Benny og Jens er solgt til Uganda, det er fantastisk at se hvordan børns og menneskers liv i det hele taget påvirker dem. De er bare helt med, og det er ikke længere bare et arbejde. Børnene rører dem igen og igen, og de nyder varmen i fulde drag, om end engang imellem er de ved at koge over. Men vi bor et dejligt sted, og de kan få et brusebad, som er himmelsk når man koger og er fedter, så bliver man helt ny igen.

Benny var med mig i morges, da jeg skulle ned for at købe mælk, og jeg ville tage en boda boda, så ville han med og filme. Så i dag blev det hans deby på boda boda. De vidste ikke at jeg havde bestemt at vi alle skulle ud at køre boda boda  senere idag. Nå men mælken blev købt, og hjem kom vi endnu en oplevelse rigere.
Så kl. et ville vi på Solovalo( en Afrikansk resturan) billig, hvor de plejede at have afrikansk buffet, og der skulle vi alle køre boda boda til.
Men da vi kom derhen havde de ikke buffet, det havde de droppet, men de havde noget andet, det ville bare tage lidt tid. Godt vi havde en stille dag.
Vi fik bestilt kylling i et eller andet, som viste sig at være ananas. Det var så godt og flot, og blev serveret i en halv ananas, og som smagte rigtig godt, med frisk ananas djus. Det var pragtfuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar