torsdag den 27. februar 2014

Torsdag d. 27/2 2014

Kære alle venner.

I dag har bare været en stille dag for mit vedkommende. jens tog afsted kl. ca. 9, og jeg har ikke set ham siden, nu er kl 8 aften. jeg har ringet til ham, men han tog ikke tlf. sååå
Men nu har han lige ringet tilbage, og sagt at han står inde midt i byen, og vidste ikke hvornår han kommer hjem, men maden står på bordet og venter.
Jeg fik en hilsen fra Benny idag, og han skrev at han gerne ville hjælpe Justin og hendes lille pige, så nu skal vi bare finde ud af hvordan.
Det er bare så vidunderligt at 2 nu har fået mulighed for at starte egen forretning, og nu måske den 3. Gud arbejder, og forvandler liv, han er bare kærlighed, både først og sidst.

Ellers har jeg bare slappet totalt af, da der har været fred i huset, og det er dejligt en gang imellem.

Tiden går, og nu skal det sidste snart gøres, så vi kan komme hjem til det danske forår.

Herfra Kampala, Uganda de kærligste hilsner. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar